Klachtenprocedure
Heb je een klacht over ons of over de verzekeraars waar wij mee werken? Geef dit dan telefonisch, per e-mail of via Whatsapp aan ons door. We zullen je klacht binnen enkele dagen behandelen en ons best doen om het met je op te lossen.
Ben je niet tevreden met de klachtafhandeling?
Als de klacht door Verzekerweten of verzekeraar niet naar tevredenheid worst opgelost dan kun je deze binnen drie maanden indienen bij het Klachteninstituur Financiële Dienstverlening (Kifid)
KiFiD
Postbus 93257
2509AG Den Haag
Website klacht indienen: https://www.kifid.nl/klacht-indienen/
E-mail: consumenten@kifid.nl
Telefoon: 0900 355 22 48
Klopt er iets niet of werkt er iets niet?
We doen ons uiterste best om te zorgen dat de informatie op onze website (inclusief de informatie in onze rekenmodules van Voogd & Voogd) de juiste is en geen fouten bevat. Klopt er iets niet of doet iets het niet? We stellen het erg op prijs als je dit aan ons doorgeeft op contact@verzekerweten.nl of op ons whatsappnummer: 050- 2115640
Execution only
Verzekeringen bij verzekerweten sluit je af op basis van ‘execution only’. Meer weten over ‘execution only’? Klik dan hier.